lørdag 9. februar 2008

Amerikanere i Midtøsten

At amerikanere ikke er de mest populære i Midtøsten, er vel kjent for de fleste. Som et eksempel på dette kan jeg referere fra en taxitur i går kveld, da jeg skulle møte en kompis ved den amerikanske ambassaden (evt. fortet), som ikke er en uvanlig opplevelse verken her i Amman eller i Kairo:

(Samtalen foregår selvsagt på arabisk)

Meg: God kveld!
Taxisjåfør: God kveld!
M: Den amerikanske ambassaden, er du snill.
T: Den amerikanske ambassaden?
M: Ja, takk.

(En liten pause)

T: Ambassaden, eller like ved ambassaden?
M: Like ved ambassaden.

(Pause)

M: Jeg er ikke amerikaner, altså.

(Pause)

Begge i kor: Al-hamdu li-llah! (Takk Gud for det!)

1 kommentar:

mybrainhurts sa...

Få ting som kan gje so mange interessante og forskjellige opplevingar som taxisjåførar i Midtausten.

Amerikanarane er flinke til å bygge ambassadar. Berre ein liten open plass mellom to bygg der dei har sett ei flaggstang er større enn den norske. Eg syns ambassaden i Amman var stor, men den i Bagdad skal berre vere sinnsvak. Er visstnok større enn den i Kairo.

Eg møtte elles lite antiamerikanisme i taxiane, men det kan ha samanheng med at eg ikkje er amerikanar. Eg møtte derimot nokre som ikkje likte dei danske teikningane so godt.

Vonar du trivst.